Hotel Samokov 4*
Udaljenost od gondole je 50m. Hotel je renoviran 2005. godine. Pored restorana i bara, hotel od sadržaja nudi i unutrašnji bazen 28°C, sef na recepciji, WI-FI, menjačnicu, apoteku, besplatan parking, skijašnicu, ski/snowboard školu, salon lepote, fitnes, saunu, parno kupatilo, đakuzim noćni klub, kuglanje, bilijar, sala za konferenciju. Promena peškira svakodnevno, promena posteljine 2 puta nedeljno.
Dvokrevetna soba – 22m2, francuski ležaj ili dva odvojena kreveta, grejanje, balkon, TV SAT, radio, telefon, tepih, fen za kosu.
Cena uključuje korišćenje unutrašnjeg bazena i WI-FI.
CENA ARANŽMANA OBUHVATA: Smeštaj u hotelu/app po izboru; Navedeni broj noćenja na bazi izabrane usluge; Usluge predstavnika agencije (inopartnera) i organizaciju putovanja.
CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
- Ski pass;
- Prevoz;
- Međunarodno putno zdravstveno osiguranje – za skijaše preporučujemo doplatu za ski rizik
. AUTOBUSKI PREVOZ (aranžman je rađen na bazi od minimum 40 putnika): Autobuski prevoz na relaciji Beograd – Bansko – Beograd visokopodnim autobusima turističke klase (audio, video, klima);
POLAZAK AUTOBUSA IZ BEOGRADA JE DAN RANIJE U ODNOSU NA DATUM IZ TABELE Okvirno vreme i mesto polaska 19:00 h 21:00 h Blok 42 – parking preko puta buvljaka 00:00 Parking kod hipermarketa DIS, Duvanište
Povratak autobusa iz Banskog je poslednjeg dana boravka. Sakupljanje putnika je ispred hotela u unapred dogovoreno vreme
PROGRAM PUTOVANJA:
Prvi dan: Polazak je DAN RANIJE U ODNOSU NA TERMIN IZ TABELE u 21:00 h, iz Beograda sa parkinga preko puta buvljaka na Novom Beogradu – blok 42, a iz Niša sa parkinga kod hipermarketa “DIS” u 00:00 h. Dolazak u hotel ili apartman u prepodnevnim časovima. Ulazak u sobe posle 14:00h po lokalnom vremenu.
Drugi dan – poslednji dan: Boravak na bazi uplaćenih usluga.
Poslednji dan: Doručak za goste koji imaju uplaćenu uslugu BB, HB ili AI, napuštanje hotela ili apartmana do 11:00 h. Polazak za Srbiju autobusom u 16 h po lokalnom vremenu. Dolazak u kasnim večernjim satima. ***U pojedinim smenama moguće je da će polazak biti pomeren ranije/kasnije kako bi se izbeglo putovanje tokom praznika i proslava.
NAPOMENE: U većini hotela ulazak u sobe prvog dana je posle 14 h po lokalnom vremenu. Potvrda rezervacije hotela se dobija u roku od 48 h. U slučaju nedobijanja potvrde, kupac ima pravo na povraćaj celokupnog iznosa uplaćenog za rezervaciju.
- Cene su izražene u evrima, a plaćanje se vrši u dinarima po prodajnom kursu Banke Intese na dan plaćanja. U slučaju poremećaja na tržištu roba i usluga, organizator zadržava pravo korigovanja cena za neplaćeni deo aranžmana.
- OSIGURANJE: Prodavac na ovlašćenom prodajnom mestu dužan je da ponudi putniku zdravstveno putno osiguranje i informiše ga o postojanju osiguranja od otkaza aranžmana prema uslovima i tarifama Milenijum osiguranja. Ovim osiguranjem putnik, odnosno osiguranik je pokriven za sve nepredviđene i hitne medicinske intervencije, kao i troškove medicinske evakuacije i repatrijacije. U slučaju nastanka osiguranog slučaja, u toku putovanja, dovoljno je prezentovati pasoš i pomenutu polisu za pokriće svih troškova u roku utvrđenim uslovima zdravstvenog putnog osiguranja. Ukoliko putnik poseduje neku drugu individualnu polisu zdravstvenog putnog osiguranja, molimo da se kod te osiguravaju će kompanije informiše o proceduri aktiviranja iste.
- U slučaju neadekvatnog smeštaja ili bilo kog drugog problema, mole se putnici da o tome obaveste ORGANIZATORA PUTOVANJA prvog dana boravka. Napominjemo da reklamacije za koje agencija sazna poslednjeg dana boravka ili po povratku putnika neće biti razmatrane. Molimo vas da se u slučaju bilo kakve incidentne situacije obratite nadležnim organima zemlje u kojoj boravite. Organizator putovanja je jedino ovlašćen da vam pomogne u posredovanju između vas i nadležnih organa zadržava pravo izmena u redosledu i vremenu realizacije turističkog programa tokom putovanja zbog vanrednih okolnosti na licu mesta (zakašnjenje ili kvar prevoznog sredstva, radovi na putu, gužve u saobračaju, štrajkovi i slično).
- Putnicima koji poseduju biometrijski pasoš Republike Srbije nije potrebna ulazna viza za zemlje Evropske unije, organizator ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti spreče izlazak putnika iz zemlje ili im onemoguće ulazak na teritoriju zemalja Evropske unije, zemalja u tranzitu ili u zemalje van EU, zbog neispravnih dokumenata, učinjenog prekršaja ili nepoštovanja viznih ili carinskih propisa.
- Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata vožnje na usputnim stajalištima Mole se putnici da se brižljivo staraju o svojim putnim ispravama, dokumentima, novcu, vrednim stvarima i prtljagu. Ski & Sun Travel ne snosi odgovornost za njihov eventualni gubitak, krađu ili nestanak iz bilo kog razloga, tokom čitavog trajanja putovanja.
- Popusti za decu i treću odraslu osobu važe samo u pratnji dve punoplatežne osobe, s tim da lica kojima je odobren popust spavaju na pomoćnim ležajevima (fotelja, sofa na razvlačenje, metalni ili drveni ležaj na rasklapanje sa tanjim dušekom), u tipovima soba koje dozvoljavaju smeštaj za više od dve osobe, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Ukoliko je dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Deca do 2 godine ukoliko ne plaćaju smeštaj i sedište, nemaju svoje sedište u autobusu ni ležaju hotelu kao ni ishranu. Krevetac za bebu u hotelu se plaća i uzima po ličnom zahtevu na recepciji, osim ukoliko nije drugačije navedeno u cenovniku. Za ostvarivanje popusta kod dece, merodavan je datum rođenja i starost deteta u momentu putovanja.
- U smeni 19.12.- 26.12. u nekim objektima obavezna je doplata za božićnu večeru. Raspitati se u agenciji. U smeni 26.12. – 02.01. u nekim objektima obavezna je doplata za novogodišnju večeru. Raspitati se u agenciji.
- U svim objektima gde ima ishrane, usluga je po principu samoposluživanja – izbor više jela, osim kada u hotelima boravi manje od 20 osoba kada se prelazi na “menu” – klasičan način usluživanja (izbor tri jela). To se dešava najčešće na početku i na kraju sezone hoteli kada u hotelima nema dovoljno gostiju, hoteli zadržavaju pravo da, otvoreni bufe-samoposluživanje (izbor više jela), za doručak i večeru serviraju kao kontinentalni doručak i večera set meni – posluženje za stolom (izbor 2 glavna jela). Hoteli zadržavaju ovu mogućnost bez obaveza da umanje cenu boravka u hotelu.
USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
- Gotovinsko plaćanje – 40% prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre početka aranžmana;
- Kreditne kartice : Visa, Dina, Master Card, Maestro (isti uslovi kao gotovina); Odloženo čekovima građana: 40% prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2017. godine;
- Preko računa uz profakturu
- Administrativnom zabranom 40% prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama najkasnije do 31. marta 2017. godine, po uslovima organizatora putovanja
NAPOMENA za ski pakete:
- Sve rezervacije za ski pakete moraju se izvršiti pismeno. Za ski pakete je neophodno prijaviti se ili poslati najavu i izvršiti uplatu, najkasnije 5 dana pre početka aranžmana. Prlikom rezervacije ski pass-a neophodno je da stranke u agenciji uplate depozit u iznosu od 400 din za karticu ski pass-a. Stranke mogu povratiti depozit u iznosu od 5 leva kada vrate karticu ski pass-a na automatu u glavnoj zgradi gondole nakon isteka ski pass-a.
- Način plaćanja ski paketa: 30 % prilikom rezervacije, ostatak od 70 % najkasnije 14 dana pre početka korišćenja ski paketa. Ukoliko se kompletan ski paket ne uplati do krajnjeg roka, smatra se da je klijent odustao od istog.