Vila Ivet

 se nalazi u samom centru Paralije, na oko 80 metara udaljenosti od plaže. Vila Ivet raspolaže dvokrevetnim, trokrevetnim i četvorokrevetnim studijima koji se nalaze na trećem spratu. Sve smeštajne jedinice imaju kupatilo, terasu, čajnu kuhinju (sa osnovnim posuđem, frižiderom, rešoom sa dve ringle), televizor i klimu (korišćenje klima-uređaja uz doplatu prema cenovniku). Objekat poseduje lift i recepciju. Gostima je na raspolaganju besplatno korišćenje interneta (agencija ne može garantovati brzinu i nije odgovorna u slučaju slabog signala ili njegovog nestanka usled tehničkih problema). Vila Ivet nema sopstveni parking (postoji mogućnost parkiranja u neposrednoj blizini objekta).

POPUSTI iI DOPLATE:

dete kao dodatna osoba

prvo dete do 6 godina starosti plaća samo dinarski deo i koristi zajednički ležaj 

 jedna osoba u 1/2 STD doplata 50% na cenu aranžmana

klima-uređaj doplata na licu mesta 5€ dnevno

spajanje smena autobuski prevoz: za svaku dodatnu smenu, dinarski deo se umanjuje za 2.990,00 dinara po osobi

sopstveni prevoz

u slučaju sopstvenog prevoza cena se umanjuje za dinarski deo

PROGRAM PUTOVANJA:
1. dan: Okupljanje putnika na utvrđenom mestu 30 minuta pre predviđenog vremena polaska autobusa (tačno mesto i vreme polaska biće potvrđeno 10 dana pre termina putovanja). Putovanje prema Grčkoj preko Makedonije sa usputnim pauzama radi odmora i obavljanja graničnih formalnosti. Noćna vožnja.        
2. dan: Dolazak u Paraliju u prepodnevnim satima. Smeštaj u izabrani objekat (ulaz u studije/apartmane najranije od 14:00h). Noćenje.
3-11. dan: Boravak u izabranom studiju/apartmanu. Noćenje.
12. dan: Napuštanje studija/apartmana u 09:00h. Slobodno vreme do polaska. Polazak za Srbiju u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (za tačno vreme povratka informisati se kod predstavnika agencije).                 
13. dan: Dolazak u Beograd u ranim jutarnjim satima. Kraj usluge.

CENA PAKET ARANŽMANA OBUHVATA:
– prevoz turističkim autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio i video opremljenost, klima, wi-fi) na relaciji Beograd-Paralija-Beograd;
– smeštaj na bazi 10 noćenja u izabranom objektu u studijima/apartmanima;
– usluge predstavnika agencije organizatora putovanja ili inopartnera tokom boravka; 
– troškove organizacije i vođstva puta.

CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
– međunarodno putno zdravstveno osiguranje;
– individualne i ostale troškove putnika, kao i sve ostale usluge koje koristi putnik, a nisu pomenute programom putovanja, a naprave se u toku puta i u toku boravka u vili.

POPUSTI I DOPLATE (ne važi za smene označene zvezdicom *):       
– prvo dete do 6 godina starosti plaća samo dinarski deo i koristi zajednički ležaj.              
Navedeni popusti važe samo za dete u pratnji minimum dve odrasle osobe. Dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja.             
– u slučaju spajanja smena, cena se umanjuje za 2.990,00 din po osobi na osnovnu cenu paket aranžmana za drugu smenu;             
– SOPSTVENI PREVOZ: Cena aranžmana se umanjuje za 3.990,00 din po osobi na osnovnu cenu paket aranžmana;           
– ne postoji mogućnost dupliranja popusta;  
– doplata za jednokrevetni studio/apartman – 50% od cene paket aranžmana (smeštaj u studiju 1/2 i jedno mesto u autobusu).

USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:         
Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Unicredit banke na dan uplate.          
– UPLATA U CELOSTI: uplata kompletne cene aranžmana prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate u celosti odobravati popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen.        
– UPLATA DO POLASKA: 40% akontacija prilikom rezervacije, ostatak do 14 dana pre početka korišćenja aranžmana.         
– ODLOŽENO PLAĆANJE: 40% akontacija prilikom rezervacije,ostatak u jednakim mesečnim ratama čekovima građana do 15.12.2018. – sa uvećavanjem u iznosu od 1% na ostatak duga, čekovi građana se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
– PLATNE KARTICE: Visa, Master, Maestro, American Express, Dina, kreditnim karticama Banca Intesa do 6 mesečnih rata (prilikom rezervacije).                         
– ADMINISTRATIVNA  ZABRANA: 40 % akontacije prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama, putem overene  administrativne zabrane (formular korisniku izdaje organizator putovanja) sa dospećem do 15.12.2018.godine, sa uvećavanjem od 1% na ostatak duga.

AUTOBUSKI PREVOZ:     
Datumi polazaka iz Srbije prema Grčkoj u letnjoj sezoni 2018. su dan ranije u odnosu na termine naznačene u tabeli u okviru cenovnika. Povratak za Srbiju je u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu, za tačno vreme povratka informisati se kod predstavnika agencije. Satnica povratka autobusa iz mesta letovanja je promenljiva, a u skladu sa zakonskim odmorom vozača. Putnici su obavezni da dva dana pred početak putovanja pozovu agenciju kako bi dobili obaveštenje o tačnom vremenu polaska autobusa, imenu pratioca grupe i njegovom broju telefona. Sva sedišta su numerisana i agencija pravi raspored sedenja. Putnik će prihvatiti bilo koje sedište koje mu dodeli agencija. Sva deca moraju imati svoje sedište. Moguća priključenja i izlasci putnika su isključivo duž autoputa na mestima koja su predviđena za primanje I spuštanje putnika. Agencija određuje mesta za pauze i njihovu dužinu. Zabranjeno je zaustavljanje autobusa na petljama ili u zaustavnoj traci autoputa zbog ulaska i izlaska putnika.              
SOPSTVENI PREVOZ:      
Putnik koji je kao vrstu prevoza odabrao sopstveni prevoz, dužan je da minimum dan pre polaska na put kontaktira agenciju zbog dobijanja vaučera za smeštaj u odabrani objekat. Putnici koji putuju sopstvenim prevozom dobiće i broj telefona osobe zadužene za kontakt na destinaciji – radi lakšeg pronalaženja objekta ili ukoliko bude potrebna pomoć. Putnici na sopstvenom prevozu dužni su da se raspitaju o pravilima i zakonima vezanim za prelazak vozila preko granice, pomoći na putu i dr. kod nadležnih organa (AMSS, MUP R. Srbije, Konzularno odeljenje R. Grčke).         
OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA           
Putnik je dužan da organizatora, lokalnog predstavnika organizatora ili lokalnu agenciju na koju je organizator uputio potrošača za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima izvršenih usluga, najkasnije u roku od mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju usmeno na mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Organizator je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.