SOFIJA
3 DANA – 2 NOĆI
Paket aranžman – prevoz, smeštaj i obilazak
S O F I J A
POLAZAK: 30. Decembar 2019.
Paket aranžman – prevoz, smeštaj i razgledanje
4 DANA – 2 NOĆI – AUTOBUSOM
SOFIJA- jedan od najdrevnijih gradova. Tokom svoje duge istorije stalno se razvijao, a svaki istorijski period ga je
obogatio brojnim tragovima koji danas upotpunjuju njegov izgled, tako da ga sada krase mnoge arhitektonske i
istorijske znamenitosti.
Program putovanja sa cenovnikom br. 1 od 26.08.2018.
1.DAN (30.12.2019. ponedeljak ) BEOGRAD – SOFIJA
Sastanak grupe u 23.00 ( radi preuzimanja obezbeđene peronske karte) na glavnoj beogradskoj autobuskoj stanici
„ BAS “ , sa predviđenih perona od 34 do 41 ( ukoliko davalac usluga BAS, drugačije ne odredi). Ulaz na predvidjene perone
je iz Karađorđeve ulice ( preko puta hotela Prezident ). Predvidjeno vreme polaska u 23.45 časova. Noćna vožnja sa
kraćim usputnim odmorima.
2.DAN ( 31.12.2019. utorak ) SOFIJA
Dolazak u Sofiju u jutarnjim časovima. Panoramsko razgledanje grada (Crkva Aleksandra Nevskog, Crkva Sv.
Sofije, Ruska Crkva, Rotonda, Crkva Sv. Nedelje, Sobranje,….). Smeštaj u hotel oko 15.00h po lokalnom vremenu
(prema hotelskim pravilima). Slobodno vreme za individualne aktivnosti. DOČEK NOVE GODINE u sopstvenoj
organizaciji (preporučujemo doček na ulicama i trgovima ). SREĆNA NOVA GODINA !!!! NOĆENJE.
3.DAN ( 01.01.2020. sreda) SOFIJA – BOROVEC – SOFIJA
DORUČAK. Slobodan dan za individualne aktivnosti u Sofiji ili fakultativni izlet na Borovec, najstariji ski centar u
Bugarskoj koji se nalazi 70 km od Sofije. Razgledanje centra. Slobodno vreme. Povratak u Sofiju. NOĆENJE.
4.DAN (02.01. 2020. četvrtak) SOFIJA – BEOGRAD
DORUČAK. Odjava iz hotela. Slobodno vreme za individualne aktivnosti. Polazak za Beograd oko 14.00 h po
lokalnom vremenu sa dogovorenog mesta. Očekivani dolazak u Beograd na mesto polaska je u kasnim večernjim
satima (u zavisnosti od uslova na putu i graničnih prelaza).
CENA PAKET ARANŽMANA IZRAŽENA U € PO OSOBI:
Hotel HEMUS 3*
doplata za jednokrevetnu sobu 20 €
SPECIJAL CENA 99€
NAPOMENA ZA POLAZAK AUTOBUSA
Obezbeđene peronske karte (važe isključivo za putnike, a ne i za pratioce), bez nadoknade, putnici će moći da preuzmu
od predstavnika , kod ulaska na perone, u vremenskom periodu od 45 min. do 30 min. pre programom
predviđenog polaska autobusa. Putnici koji u naznačeno vreme ne preuzmu peronsku kartu, obezbeđenu od strane
Argus Toursa, moći će na peron da uđu, isključivo sa individualno kupljenom peronskom kartom, koju su u obavezi sami
da pribave (trenutna cena peronske karte iznosi 180 din.) Zbog ograničenog vremena zadržavanja autobusa na peronima,
putnici moraju strogo poštovati satnicu za sastanak grupe jer u suprotnom neće se čekati i smatraće se da su odustali od
putovanja.
USLOVI PLAĆANJA: Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS, na dan uplate.
NAČIN PLAĆANJA: Celokupan iznos aranžmana do 6 mesečnih rata za korisnike VISA, MASTER i AMERICAN EXPRESS
kreditnih kartica INTESA BANKE ili VISA, MASTER I DINA kreditnih kartica Komercijalne banke – 39 € po osobi prilikom rezervacije, a preostali iznos do pune cene aranžmana gotovinski, platnim karticama
najkasnije 21 dan pre početka aranžmana ili preostali iznos do pune cene aranžmana u 2 jednake mesečne rate bez kamate
– čekovima građana koji se deponuju prilikom rezervacije, ili kompletan iznos kreditima kod poslovnih banaka, a na osnovu
profakture koja mora biti realizovana u roku od 7 dana od dana izdavanja, a najkasnije 21 dan pre početka aranžmana. U
slučaju značajnih poremećaja na monetarnom tržištu, cena aranžmana podleže promeni.
ARANŽMAN OBUHVATA: Vanlinijski prevoz autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio, video opremljenosti, prosečne
udobnosti, bez obuhvaćenih usluga pića, hrane i dr. tokom putovanja) na relaciji prema programu putovanja, panoramsko
razgledanje Sofije, dva noćenja sa doručkom u odabranom hotelu, usluge vodiča – pratioca prema programu za vreme
trajanja aranžmana, troškove organizacije putovanja.
ARANŽMAN NE OBUHVATA: Međunarodno putno osiguranje (Putno osiguranje se preporučuje za ulazak na teritoriju
zemalja EU, te putnici sami snose odgovornost da u slučaju neobezbeđenog putnog osiguranja ili na osnovu slobodne
procene graničnih vlasti, budu sprečeni da uđu na teritoriju istih), osiguranje od otkaza ili prekida turističkog putovanja i
druge pakete osiguranja, fakultativne izlete (u organizaciji ino partnera – “BON TOUR – BG” LTD.), individualne troškove i
ostale nepomenute troškove. Izvršilac usluga i pomoći turistima u mestu odredišta je inopartner – “BON TOUR – BG” LTD.
OSIGURANJE: Mogućnost pribavljanja međunarodnog putnog osiguranja u agenciji u iznosu od 373.80 din sa osiguranom
sumom do 30.000 EUR – Nadstandardni program osiguranja , za državljane Republike Srbije i strane državljane sa
prebivalištem u Srbiji (uz obaveznu dostavljenu kopiju prijave poravka u R Srbiji), bez ograničenja starosnih granica, u
vidu medicinske asistencije po uslovima TRIGLAV OSIGURANJA (ul. Milutina Milankovica 7a, Novi Beograd ). Mogućnost
pribavljanja osiguranja od otkaza ili prekida turističkog putovanja u iznosu od 2,1% od ukupne cene aranžmana ( prevoz,
smeštaj, takse, aviotakse, YQ doplata za gorivo, vize, izleti koji se ugovaraju pri zaključenju ugovora o putovanju i sl.).
Zaključuje se i naplaćuje isključivo prilikom sklapanja Ugovora o putovanju i nije ga moguće zaključiti naknadno.
Obaveštenja i uputstva u vezi sa osiguranjem sadržana su u Opštim uslovima Triglav osiguranja, koji su Vam na raspolaganju
već prilikom uplate aranžmana. U slučaju zdravstvene intervencije pozvati broj Centra za pomoc EUROP ASSISTANCE +381
11 41 44 105, e-mail: operationsr@europ-assistance.hu
NAPOMENE za htl. Hemus : Studiji su predviđeni za smeštaj minimum 3 odrasle osobe ili dve odrasle osobe i jednog
deteta – treća odrasla osoba ili dete na pomoćnom ležaju ne ostvaruju popust. Studiji se rade isključivo na upit, sa
odgovorom u roku od oko 2-3 radna dana od dana rezervacije (ne računajući subotu i nedelju).!!!
VAŽNA NAPOMENA: Smeštaj se radi isključivo na upit po uplati programom predvidjene akontacije, sa odgovorom u roku
od oko 2-3 radna dana od dana rezervacije (ne računajući subotu i nedelju). Promena hotela, promena broja korisnika ili
imena korisnika u okviru ugovorene smeštajne jedinice (odustanka, dodavanja ili zamene nekog od putnika sa ugovora) kao
i tipa smeštajne jedinice smatra se otkazom putovanja i podleže troškovima otkaza.
OTKAZ REZERVACIJE PO OVOM
PROGRAMU POSLE 15.11.2019. PODLEŽE TROŠKOVIMA OTKAZA U IZNOSU OD 50% OD CENE ARANŽMANA A POSLE
01.12.2018. PODLEŽE TROŠKOVIMA OTKAZA U IZNOSU OD 100% OD CENE ARANŽMANA, PREMA UGOVOROM
PREDVIDJENIM USLOVIMA HOTELA.
Po ovom programu ne postoji mogućnost umanjenja za sopstveni prevoz.
Prva promena po vec zaključenom ugovoru je moguća bez nadoknade, ukoliko programom putovanja nije drugačije
precizirano. Kod svake naredne promene već zaključenog ugovora (datuma polaska i povratka, imena putnika, broja
putnika sa ugovora, hotela, itd. ) agencija zadržava pravo naplate administrativnih troškova u iznosu od 1.000 din po
ugovoru, bez obzira da li promena ugovora vec podleže promeni cene po važećem cenovniku ili obračunu storno
troškova.
FAKULTATIVNI IZLETI (cene fakultativnih izleta su informativnog karaktera i podložne su promenama): poseta Borovecu –
12 €. Minimum 25 prijavljenih putnika je potrebno da bi se fakultativa ostvarila, a u slučaju manjeg broja prijavljenih cena
fakultative podložna je promeni prema uslovima lokalne agencije ino-partnera, koju putnici nisu u obavezi da prihvate.
NAPOMENE: Organizator izleta zadržava pravo izmene termina i uslova izvođenja fakultativnih izleta predviđenih ovim
programom. U slučaju promena cena: goriva, putarina, parkinga, tunela, vinjeta-putna taksa u odnosu na dan izlaska
programa – cena je podložna promeni.
UPOZORENJE: Mole se putnici da vode računa o svojim putnim ispravama, novcu i
stvarima kako na polasku, tako i u toku trajanja aranžmana i boravka na destinaciji. Organizator putovanja ne može snositi
odgovornost u slučaju bilo kakve incidentne situacije (krađe, tuče…) već je to u isključivoj nadležnosti lokalnih policijskih
organa, kojima se u ovom slučaju treba odmah obratiti. U slučaju eventualne štete koju putnik učini u smeštajnoj jedinici,
objektu ili prevoznom sredstvu dužan je troškove prouzrokovane istom nadoknaditi lično na licu mesta. Organizator
putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj smeštajne jedinice, sedište u autobusu, ukoliko to nije predvidjeno
cenovnikom kao mogućnost doplate. Raspored sedenja u prevoznom sredstvu određuje se kompijuterski u zavisnosti od
kapaciteta i tipa istog.
Sve vrste usluga, specifičnog obima, kvaliteta, karakteristika i namene koje nisu predviđene programom putovanja, a za koje
je putnik zainteresovan, putnik je u obavezi posebno pismeno ugovoriti sa organizatorom, pre putovanja, ukoliko je
organizator u mogućnosti da obezbedi realizaciju takvih posebnih usluga. Ukoliko između putnika i organizatora nisu
posebno pismeno ugovorene usluge drugačijeg obima, kvaliteta, karakteristika i namene, iste ne mogu biti opravdano
očekivane i zahtevane.
VAŽNO: Upozoravaju se putnici da zbog poštovanja satnica predviđenih programom putovanja, ne postoji mogućnost
zadržavanja autobusa na graničnom prelazu radi regulisanja povraćaja sredstava po osnovu TAX FREE, pa Vas molimo da to
imate u vidu. Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Putnici koji nisu državljani Srbije
u obavezi su da se sami upoznaju sa viznim režimom zemlje u koju putuju. Pasoši državljana Republike Srbije koji putuju u
zemlje EU moraju imati rok važenja minimum 180 dana (6 meseci) od dana ulaska na teritoriju EU. Molimo putnike da vode
računa o važnosti putnih isprava, naročito dečijih.
Preporučuje se putnicima da se o uslovima ulaska u zemlje EU (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno
osiguranje, potvrde o smeštaju…) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje
u koju putuju i kroz koje prolaze. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na
teritoriju EU. Molimo da uzmete u obzir da postoji mogućnost da neki od sadržaja hotela ne budu u funkciji usled objektivnih
okolnosti, kao i da usled državnih ili verskih praznika na određenoj destinaciji neki od lokaliteta, ili tržnih centara,
prodavnica, restorana,muzeja,…… ne rade i postoji mogućnost izmene redosleda pojedinih sadržaja u programu.
Oznaka kategorije hotela u programu je zvanično utvrđena, i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora
putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti
relevantne. Poštovani putnici, želimo da Vas upozorimo da usled svetske ekonomske krize može doći do opadanja kvaliteta i
servisa hotelskih usluga, na svim destinacijama, na šta Argus Tours ne može imati uticaja.
Važno obaveštenje – Obaveštavaju se putnici, s` obzirom na postojeću situaciju, uzrokovanu kretanjem velikog broja
migranata i vanrednim nepredvidivim okolnostima na pojedinim graničnim prelazima, granični prelaz ili pak zemlja tranzita
može biti promenjen, od onoga što je navedeno u programu putovanja. U zavisnosti od trenutne situacije, i radi potpune i
bezbedne realizacije programa, sa tim u vezi molimo da putnici imaju razumevanja i za eventualna kašnjenja, na koja
organizator putovanja u datoj situaciji, nije u mogućnosti da utiče
Predviđen raspored privremenog zaustavljanja: – Zaustavljanje radi usputnih odmora predviđeno je na svakih 3 do 4 sata
vožnje na usputnim stajalištima, a u zavisnosti od raspoloživosti kapaciteta stajališta i uslova na putu.
OPIS HOTELA:
Hotel HEMUS 3* nalazi se u širem centru Sofije na 1km od glavne i najpopularnije shoping zone Bulevara Vitoshe. Hotel
raspolaže restoranom, lobby barom, konferencijskom salom. Standard (Classic) sobe su isključivo dvokrevetne bez
mogućnosti pomoćnog ležaja. Studiji su dvokrevetni sa jednim pomoćnim ležajem predviđeni za smeštaj 3 odrasle osobe
ili dve odrasle osobe i jednog deteta, i rezervacija za njih se radi isključivo na upit. Standard (Classic) sobe i studiji
opremljeni su – TWC-om, mini barom i telefonom. Doručak – “švedski sto” – samoposluživanje (neophodan minimum od
15 osoba). www.hemushotels.com