Vila Dimitris Vrasna beach
Vila i bungalovi Dimitris
IZUZETAN SMESTAJ Vila i bungalovi Dimitris se nalaze u mirnom i najuredjenijem delu Vrasne Paralije, pored vila Filoxenia 2 i 3. Udaljeni su nepun minut od plaze, 5 minuta laganog hoda od Stavrosa i Lidl-a. Vila i bungalovi Dimitris sadrze dvokrevetne, trokrevetne i cetvorokrevetne studije, trokrevetne, cetvorokrevetne, petokrevetne i sestokrevetne apartmane i cetvorokrevetne duplexe. Vila i bungalovi Dimitris imaju veliko, uredjeno dvoriste sa palmama i mestom za rostilj. Vila ima recepciju i mesto gde turisti, koji cekaju promenu smene, mogu da se odmore i osveze. Vila i bungalovi imaju AC i WiFi. Pored dvorista je i mesto za parking. U blizini se nalaze marketi.
POPUSTI I DOPLATE: | ||||||||||||||||||
pomoćni ležaj | 3. osoba u 1/2+1, 5. osoba u 1/4+1 bungalovu, kao i 5. i 6. osoba u 1/4+2 apartmanu plaća 50€ i dinarski deo | |||||||||||||||||
dete kao dodatna osoba | prvo dete do 6 godina starosti plaća samo dinarski deo i koristi zajednički ležaj | |||||||||||||||||
klima-uređaj | doplata na licu mesta 50€ po smeni | |||||||||||||||||
spajanje smena | autobuski prevoz: za svaku dodatnu smenu, dinarski deo se umanjuje za 2.990,00 dinara po osobi | |||||||||||||||||
sopstveni prevoz | u slučaju sopstvenog prevoza cena se umanjuje za dinarski deo |
PROGRAM PUTOVANJA:
1. dan: Okupljanje putnika na utvrđenom mestu 30 minuta pre predviđenog vremena polaska autobusa (tačno mesto i vreme polaska biće potvrđeno 10 dana pre termina putovanja). Putovanje prema Grčkoj preko Makedonije sa usputnim pauzama radi odmora i obavljanja graničnih formalnosti. Noćna vožnja.
2. dan: Dolazak u Vrasnu u prepodnevnim satima. Smeštaj u izabrani objekat (ulaz u studije/apartmane najranije od 14:00h). Noćenje.
3-11. dan: Boravak u izabranom studiju/apartmanu. Noćenje.
12. dan: Napuštanje studija/apartmana u 09:00h. Slobodno vreme do polaska. Polazak za Srbiju u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (za tačno vreme povratka informisati se kod predstavnika agencije).
13. dan: Dolazak u Beograd u ranim jutarnjim satima. Kraj usluge.
CENA PAKET ARANŽMANA OBUHVATA:
– prevoz turističkim autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio i video opremljenost, klima, wi-fi) na relaciji Beograd-Vrasna-Beograd;
– smeštaj na bazi 10 noćenja u izabranom objektu u studijima/apartmanima;
– usluge predstavnika agencije organizatora putovanja ili inopartnera tokom boravka;
– troškove organizacije i vođstva puta.
CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
– međunarodno putno zdravstveno osiguranje;
– individualne i ostale troškove putnika, kao i sve ostale usluge koje koristi putnik, a nisu pomenute programom putovanja, a naprave se u toku puta i u toku boravka u vili.
POPUSTI I DOPLATE (ne važi za smene označene zvezdicom *):
– prvo dete do 6 godina starosti plaća samo dinarski deo i koristi zajednički ležaj.
Navedeni popusti važe samo za dete u pratnji minimum dve odrasle osobe. Dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja.
– u slučaju spajanja smena, cena se umanjuje za 2.990,00 din po osobi na osnovnu cenu paket aranžmana za drugu smenu;
– ne postoji mogućnost dupliranja popusta;
– doplata za jednokrevetni studio/apartman – 50% od cene paket aranžmana (smeštaj u studiju 1/2 i jedno mesto u autobusu).
USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Unicredit banke na dan uplate.
– UPLATA U CELOSTI: uplata kompletne cene aranžmana prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate u celosti odobravati popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen.
- Za uplate u celosti / sve smene
- popust važi do 31.01.2020.
- Za rezervacije / sve smene
- popust važi do 31.01.2020.
– UPLATA DO POLASKA: 40% akontacija prilikom rezervacije, ostatak do 14 dana pre početka korišćenja aranžmana.
– ODLOŽENO PLAĆANJE: 40% akontacija prilikom rezervacije,ostatak u jednakim mesečnim ratama čekovima građana do 15.12.2020. – sa uvećavanjem u iznosu od 1% na ostatak duga, čekovi građana se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
– PLATNE KARTICE: Visa, Master, Maestro, American Express, Dina, kreditnim karticama Banca Intesa do 6 mesečnih rata (prilikom rezervacije).
– ADMINISTRATIVNA ZABRANA: 40 % akontacije prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama, putem overene administrativne zabrane (formular korisniku izdaje organizator putovanja) sa dospećem do 15.12.2020.godine, sa uvećavanjem od 1% na ostatak duga.
AUTOBUSKI PREVOZ:
Datumi polazaka iz Srbije prema Grčkoj u letnjoj sezoni 2020. su dan ranije u odnosu na termine naznačene u tabeli u okviru cenovnika. Povratak za Srbiju je u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu, za tačno vreme povratka informisati se kod predstavnika agencije. Satnica povratka autobusa iz mesta letovanja je promenljiva, a u skladu sa zakonskim odmorom vozača. Putnici su obavezni da dva dana pred početak putovanja pozovu agenciju kako bi dobili obaveštenje o tačnom vremenu polaska autobusa, imenu pratioca grupe i njegovom broju telefona. Sva sedišta su numerisana i agencija pravi raspored sedenja. Putnik će prihvatiti bilo koje sedište koje mu dodeli agencija. Sva deca moraju imati svoje sedište. Moguća priključenja i izlasci putnika su isključivo duž autoputa na mestima koja su predviđena za primanje I spuštanje putnika. Agencija određuje mesta za pauze i njihovu dužinu. Zabranjeno je zaustavljanje autobusa na petljama ili u zaustavnoj traci autoputa zbog ulaska i izlaska putnika.
SOPSTVENI PREVOZ:
Putnik koji je kao vrstu prevoza odabrao sopstveni prevoz, dužan je da minimum dan pre polaska na put kontaktira agenciju zbog dobijanja vaučera za smeštaj u odabrani objekat. Putnici koji putuju sopstvenim prevozom dobiće i broj telefona osobe zadužene za kontakt na destinaciji – radi lakšeg pronalaženja objekta ili ukoliko bude potrebna pomoć. Putnici na sopstvenom prevozu dužni su da se raspitaju o pravilima i zakonima vezanim za prelazak vozila preko granice, pomoći na putu i dr. kod nadležnih organa (AMSS, MUP R. Srbije, Konzularno odeljenje R. Grčke).
OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA
Putnik je dužan da organizatora, lokalnog predstavnika organizatora ili lokalnu agenciju na koju je organizator uputio potrošača za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima izvršenih usluga, najkasnije u roku od mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju usmeno na mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Organizator je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju