STUDIO KIRIAKOS
na jednoj od najboljih pozicija, u samom centu Kalitee, nalazi se vila Kiriakos.
U vili Kiriakos raspolazemo sa jedinicama koje imaju pogled ka ulici napred i jedinicama koje gledaju na drugu stranu.
Kiriakos studiji se nalaze na glavnoj ulici u Kalitei u strogom centru mesta, na nepunih 50m od silaza na plažu Kalitee. Studiji se nalaze na prvom spratu i sa terasa se pruža fenomanalni pogled na more i park Kalitee. Sve jedinice su opremljene kuhinjom (rešo sa dve grejne ploče) sa frižiderom, kupatilom sa tuš kadom, klima uređajem, TV-om. Svi studiji imaju balkon sa pogledom na more.
WiFi internet – DA *
Parking – DA – javni, u sezoni često zauzet.
Peškiri – NE
Klima uređaj – DA
Idealna za mlade i one koji vole uzbudljivo letovanje u centru dešavanja mesta.
Struktura kreveta:
Studio 1/4 = francuski ležaj + 2 singl ležaja
PROGRAM PUTOVANJA:
1.dan: Okupljanje putnika na utvrđenom mestu 30 minuta pre predviđenog vremena polaska autobusa. (Tačno mesto i vreme polaska biće potvrđeno 2 dana pre termina putovanja). Putovanje prema Grčkoj preko Makedonije sa usputnim pauzama radi odmora i obavljanja graničnih formalnosti. Noćna vožnja.
2.dan: Dolazak na Halkidiki u prepodnevnim satima. Smeštaj u izabrani objekat (ulaz u studia/apartmane najranije od 14:00h). Noćenje.
3.-11.dan: Boravak u izabranom studiu/apartmanu.Noćenje.
12.dan: Napuštanje studia/apartmana u 09:00h. Slobodno vreme do polaska. Polazak za Srbiju u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu (za tačno vreme povratka informisati se kod predstavnika agencije).
13.dan: Dolazak u Beograd u ranim jutarnjim satima. Kraj usluge.
CENA PAKET ARANŽMANA OBUHVATA:
– Prevoz turističkim autobusom (visokopodni ili dabldeker, audio i video opremljenost, klima, wi-fi) na relaciji Beograd-Kalitea-Beograd;
– smeštaj na bazi 10 noćenja u izabranom objektu u studijima/apartmanima;
– usluge predstavnika agencije organizatora putovanja ili inopartnera tokom boravka;
troškove organizacije i vođstva puta.
CENA ARANŽMANA NE OBUHVATA:
– u cenu nije uračunata grčka boravišna taksa. U trenutku objavljivanja cenovnika, ona iznosi 0.50€ po smeštajnoj jedinici po danu i plaća se na licu mesta vlasniku objekta.
– međunarodno putno zdravstveno osiguranje;
– individualne i ostale troškove putnika, kao i sve ostale usluge koje koristi putnik, a nisu pomenute programom putovanja, a naprave se u toku puta i u toku boravka u vili.
POPUSTI I DOPLATE (ne važi za smene označene zvezdicom *):
– prvo dete do 6 godina starosti plaća samo prevoz i koristi zajednički ležaj.
Navedeni popusti važe samo za dete u pratnji minimum dve odrasle osobe. Dete u sobi sa jednom odraslom osobom, plaća punu cenu smeštaja.
– u slučaju spajanja smena, cena se umanjuje za 25€ po osobi na ukupnu cenu paket aranžmana .
– SOPSTVENI PREVOZ: Cena aranžmana se umanjuje za 30€ po osobi na osnovnu cenu paket aranžmana;
– ne postoji mogućnost dupliranja popusta;
– doplata za jednokrevetni studio/apartman – 70% od cene paket aranžmana (smeštaj u studiju 1/2 i jedno mesto u autobusu).
USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
Plaćanje je isključivo u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan uplate.
– UPLATA U CELOSTI: uplata kompletne cene aranžmana prilikom rezervacije. Agencija će prilikom uplate u celosti odobravati popust koji će za svaki konkretan period biti naknadno objavljen.
– UPLATA DO POLASKA: 40% akontacija prilikom rezervacije, ostatak do 14 dana pre početka korišćenja aranžmana.
– ODLOŽENO PLAĆANJE: 40% akontacija prilikom rezervacije,ostatak u jednakim mesečnim ratama čekovima građana do 15.12.2020. – čekovi građana se deponuju odmah prilikom potpisivanja ugovora o putovanju.
– PLATNE KARTICE: Visa, Master, Maestro, American Express, Dina, kreditnim karticama do 6 mesečnih rata (prilikom rezervacije).
– ADMINISTRATIVNA ZABRANA: 40 % akontacije prilikom rezervacije, ostatak u jednakim mesečnim ratama, putem overene administrativne zabrane (formular korisniku izdaje organizator putovanja) sa dospećem do 15.12.2020. godine.
AUTOBUSKI PREVOZ:
Datumi polazaka iz Srbije prema Grčkoj u letnjoj sezoni 2020. su naznačeni u tabeli u okviru cenovnika.
Povratak za Srbiju u poslepodnevnim časovima po lokalnom vremenu, za tačno vreme povratka informisati se kod predstavnika agencije. Satnica povratka autobusa iz mesta letovanja je promenljiva, a u skladu sa zakonskim odmorom vozača od 9 sati.Putnici su obavezni da dva dana pred početak putovanja pozovu agenciju kako bi dobili obaveštenje o tačnom vremenu polaska autobusa, imenu pratioca grupe i njegovom broju telefona. Sva sedišta su numerisana i agencija pravi raspored sedenja. Putnik će prihvatiti bilo koje sedište koje mu dodeli agencija. Sva deca moraju imati svoje sedište. Moguća priključenja i izlasci putnika su isključivo na datim stanicama u programu putovanja. Agencija određuje mesta za pauze i njihovu dužinu. Zabranjeno je zaustavljanje autobusa na petljama ili u zaustavnoj traci autoputa zbog ulaska i izlaska putnika.
SOPSTVENI PREVOZ:
Putnik koji je kao vrstu prevoza odabrao sopstveni prevoz, dužan je da minimum dan pre polaska na put kontaktira agenciju zbog dobijanja vouchera za smeštaj u odabrani objekat. Putnici koji putuju sopstvenim prevozom dobiće i broj telefona osobe zadužene za kontakt na destinaciji – radi lakšeg pronalaženja objekta ili ukoliko bude potrebna pomoć. Putnici na sopstvenom prevozu dužni su da se raspitaju o pravilima i Zakonima vezanim za prelazak vozila preko granice, pomoći na putu i dr. kod nadležnih organa (AMSS, Mup R Srbije, Konzularno odeljenje R Grčke).
OBAVEŠTENJE O NAČINU I MESTU PRIJEMA REKLAMACIJA
Putnik je dužan da organizatora, lokalnog predstavnika organizatora ili lokalnu agenciju na koju je organizator uputio potrošača za slučaj potrebe pružanja određene pomoći, u pisanoj formi, na papiru ili na drugi odgovarajući način, obavesti o nedostacima izvršenih usluga, najkasnije u roku od mesec dana od dana utvrđivanja nedostatka. Putnik može da izjavi reklamaciju usmeno na mestu koje je određeno za prijem reklamacija, telefonom, pisanim putem, elektronskim putem, uz dostavu ugovora o prodatom aranžmanu. Organizator je dužan da potrošaču izda pisanu potvrdu ili elektronskim putem potvrdi prijem reklamacije, a najkasnije u roku od osam dana od dana prijema reklamacije, pisanim ili elektronskim putem odgovori potrošaču na izjavljenu reklamaciju.
– POpšte